Pages

Tuesday, November 15, 2016

A Colourful Coast

;
$15
Click Here to Buy

I belong to the Island Illustrators Society and one of the projects we worked on collaboratively this year was producing this colouring book as they continue to be so popular for both adults and kids. Everyone was invited to produce drawings  and I am happy to report I submitted 2 for this book (one of them shown below). "A Colourful Coast"  came out beautifully I think and it is available at various locations in Victoria and through me! Message me if you interested in having one locally, (I can deliver) or click on the link and I'll ship.  They are $15 and they show all local and familiar scenes.

"In the Forest" - "En el Bosque"


*****
 
Yo pertenezco a la Sociedad de los Ilustradores de la Isla y no de los proyectos en los que desarrollamos como grupo este año fue producir un libro para colorear ya que continúan siendo tan populares tanto para adultos como para niños. Todos los miembros de la sociedad fueron invitados a crear dibujos y estoy muy contenta de contarles que presenté dos para el libro, les muestro uno de ellos arriba. El libro "
Una Costa Colorida" ha salido muy hermoso y  está disponible en distintos lugares en Victoria y por medio mío! Mándame un mensaje si están interesados en tener uno si viven en la zona, puedo entregar en persona o vayan al link incluídp y yo se los envío por correo. Salen $15  y son todas escenas locales y muy familiares.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...